GYIK

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelésemet?

A megrendelés és a fizetés beérkezése után kollégáink a lehető leggyorsabban igyekeznek feldolgozni a rendelésedet. Ez általában 1-2 munkanapot vesz igénybe, de kivételes esetekben több is lehet.

Amint feldolgoztuk a rendelésedet, átadjuk a futárnak. Erről természetesen emailben értesítünk. Amint átadtuk a futárnak a csomagodat, ők 1-2 munkanapon belül SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról.

 

Mi történik, ha nincs raktáron az a termék, amit rendeltem?

Amennyiben olyan termékre is leadtad a rendelésedet, ami épp nincs raktáron, akkor mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a továbbiakat. A lehetőségek a következők:

Ha hamarosan beérkezik a hiányzó termék a raktárunkba akkor a következőket tehetjük:

  • az egész rendeléseddel megvárjuk, míg a hiányzó áru is beérkezik a raktárunkba és együtt feladjuk őket.
  • kifizeted a megrendelésedet, a hiányzó termékkel együtt, a raktáron lévő termékeket elküldjük neked, a hiányzó terméket pedig azután adjuk fel, amikor beérkezett a raktárunkba. Ilyenkor már nem kell fizetned érte újra, hiszen megrendeléskor kifizetted, és a második szállítmány szállítási díját átvállaljuk.
  • ha nem várható belátható időn belül a hiányzó termék, vagy nem tudunk neked információt adni a várható érkezésről, akkor a megrendelésedből töröljük azt a terméket, és csak a raktáron lévőket küldjük. Ha a számlád már ki lett állítva, és törlnünk terméket, úgy a számládat is sztornózzuk, és kiállítjuk a helyes összegről szóló számlát, amit emailben küldünk majd el neked. Ha már kifizietted bankkártyával az összeget, és csak azután derül ki, hogy nem tudunk neked minden terméket elküldeni, akkor a hiányzó termék árát természetesen vissza is utaljuk Neked.

Természetesen a fentiekről tájékoztatunk telefonon.

 

Ha nem azt a terméket rendeltem, amit szerettem volna, visszaküldhetem?

Ha ez történik, akkor 14 napon belül visszaküldheted a terméket, amennyiben azt nem bontottad fel, nem használtad, nem sérült, nem szennyeződött. Bontott, megkezdett terméket sajnos nem áll módunkban visszavenni.

Ha valamely terméket szeretnéd visszaküldeni, akkor kérjük, hogy ezt telefonban jelezd nekünk, mi pedig emailben elküldjük a visszaküldéshez szükséges információkat. Ilyen esetben a visszaküldés postaköltsége téged terhel.

 

Tudok-e saját fiók létrehozása nélkül rendelni?

Nem. Ahhoz, hogy a webshopot használni tudd, és a megrendelésedet le tudd adni, mindenképp létre kell hoznod az első megrendeléskor (vagy előtte) a fiókodat. Ezután a fiókodban tudod követni az aktuális rendelésedet, vagy akár a korábbiakat megnézni. Az adataiat természetesen biztonságosan, az adatkezelési tájékoztatóban leírtak alapján bizalmasan kezeljük.

 

Milyen módokon tudok fizetni?

Webshopunkon három fizetési módot választhatsz:

  • bankkártyás fizetés (azonnali)
  • utánvét (kézbesítéskor készpénzben vagy kártyával fizetsz a futárnak)
  • banki utalás (előre utalás)

A webshopon található árak Forintban értendők és Forintban tudod kifizetni az árát.

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díja 800 Ft megrendelésenként. Kivétel ez alól, ha utánvéttel szeretnéd megkapni a csomagodat, és a futárnak fizeted ki a megrendelésed összegét. Ilyen esetben plusz 1000 Ft díjat számolunk fel az utánvét szolgáltatásért, tehát a szállítás díja összesen 1.800 Ft.

Ha a megrendelésed eléri a 50.000 Ft-ot, a szállítás INGYENES.