Szállítási és fizetési feltételek

Fizetési módok:

Webshopunkon három fizetési módot választhatsz:

  • bankkártyás fizetés (azonnali)
  • utánvét (kézbesítéskor készpénzben vagy kártyával fizetsz a futárnak)
  • banki utalás (előre utalás)

A webshopon található árak Forintban értendők és Forintban tudod kifizetni az árát.

 

Fizetési határidők:

Megrendelésedet abban az esetben tudjuk kiszállítani, ha a rendelés értékét kifizetted (bankkártyával megrendeléskor, átutalással megrendelés után). Kivétel ez alól az utánvétes fizetési mód, hiszen ott a futárnak fizeted ki a rendelés összegét, majd ezután átadja neked a csomagot.

Bankkártyás fizetéshez az OTP SimplePay rendszerét használjuk, amely egy megbízható és biztonságos fizetési rendszer.

Banki átutalás esetén a megrendelésedet követően emailben küldjük neked az átutalásos számlát, aminek a fizetési határideje 3 nap. Minél gyorsabban kiegyenlíted az összeget, mi annál hamarabb tudjuk összekészíteni neked a csomagot.

 

Rendelésed feldolgozása:

A megrendelés és a fizetés beérkezése után kollégáink a lehető leggyorsabban igyekeznek feldolgozni a rendelésedet. Ez általában 1-2 munkanapot vesz igénybe, de kivételes esetekben több is lehet.

 

KÉSZLETHIÁNY ESETÉN

Amennyiben olyan termékre is leadtad a rendelésedet, ami épp nincs raktáron, akkor mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a továbbiakat. A lehetőségek a következők:

Ha hamarosan beérkezik a hiányzó termék a raktárunkba akkor a következőket tehetjük:

  • az egész rendeléseddel megvárjuk, míg a hiányzó áru is beérkezik a raktárunkba és együtt feladjuk őket.
  • kifizeted a megrendelésedet, a hiányzó termékkel együtt, a raktáron lévő termékeket elküldjük neked, a hiányzó terméket pedig azután adjuk fel, amikor beérkezett a raktárunkba. Ilyenkor már nem kell fizetned érte újra, hiszen megrendeléskor kifizetted, és a második szállítmány szállítási díját átvállaljuk.
  • ha nem várható belátható időn belül a hiányzó termék, vagy nem tudunk neked információt adni a várható érkezésről, akkor a megrendelésedből töröljük azt a terméket, és csak a raktáron lévőket küldjük. Ha a számlád már ki lett állítva, és törlnünk terméket, úgy a számládat is sztornózzuk, és kiállítjuk a helyes összegről szóló számlát, amit emailben küldünk majd el neked. Ha már kifizietted bankkártyával az összeget, és csak azután derül ki, hogy nem tudunk neked minden terméket elküldeni, akkor a hiányzó termék árát természetesen vissza is utaljuk Neked.

Természetesen a fentiekről tájékoztatunk telefonon.

 

SZÁLLÍTÁS MÓDJA:

Rendelésed kiszállításában a GLS Futárszolgálat a partnerünk.

 

SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE:

Amint feldolgoztuk a rendelésedet, átadjuk a futárnak. Erről természetesen emailben értesítünk. Amint átadtuk a futárnak a csomagodat, ők 1-2 napon belül SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról.